• 30 jan 2018
AGM 2 900X386

Der afholdes ordinær generalforsamling og medlemsmøde i Stenløse Gymnastik onsdag den 28. februar 2018 kl. 19:00. Generalforsamlingen afholdes i fælleslokalet ("Lokale 64"), som ligger på 1. sal i Stenløse Hallen. Dagsordenen i henhold til foreningens vedtægter.

Dagsorden kan hentes ved at trykke her.

Vi har udsendt en mail til alle foreningens medlemmer.

På generalforsamlingen vælges en bestyrelse, som har det driftsmæssige ansvar i foreningen. Er du myndig og samtidig medlem af foreningen eller forældre/værge til et medlem af foreningen, kan du opstille til bestyrelsen. Det vil vi opfordre dig til at gøre, da vi mangler frivillige til bestyrelsesarbejdet. Din deltagelse i bestyrelsesarbejdet vil sikre den fremtidige drift af Stenløse Gymnastik. Ønsker du ikke at deltage i bestyrelsesarbejdet, kan du melde dig til forældregruppen og deltage ad hoc.

Generalforsamlingen og medlemsmødet er et vigtigt forum, hvor vi har lejlighed til at udtrykke ønsker til nye aktiviteter, indsatsområder eller andet som har relevans for gymnasterne i foreningen, så følg vores opfordring og deltag.

Vi håber meget på at se dig til generalforsamlingen og medlemsmødet onsdag den 28. februar 2018 kl. 19:00.

Bestyrelsen i Stenløse Gymnastik